Facebook

DLACZEGO WARTO POSTAWIĆ NA KOSZULKI I BLUZY FIRMOWE?

Wykorzystywanie odzieży dla pracowników i reprezentantów przedsiębiorstwa jest obecnie bardzo dobrym i chętnie wykorzystywanym sposobem na jej promocję. Pamiętaj, aby zamówić koszulki reklamowe z logo firmy, kładąc nacisk na wysoką jakość nadruku i haftu która przełoży się na jego czytelność.

Koszulki z haftowanym i drukowanym logiem dlaczego?

 

W przypadku przestrzeni biurowych, w których pracownicy w ciągu dnia mają kontakt jedynie ze sobą nawzajem, nie ma potrzeby organizowania im specjalnych strojów. Jednak w przedsiębiorstwach, w których są oni odpowiedzialni za bezpośrednie reprezentowanie działalności na zewnątrz i kontakt z klientami, przydatny będzie T-shirt z nadrukiem lub bluza z haftowanym logo firmy. To sposób na to, by zapewnić im odzież do noszenia w trakcie pracy, by nie musieli narażać swojej na zniszczenie. Własne koszulki z nadrukiem i bluzy firmowe z   haftowanym logo są również ważnym nośnikiem informacji – o profesjonalizmie, prestiżu marki, jej zaangażowaniu w marketing i rozwój.

Czym powinny się  charakteryzować bluzy z haftowanym logo i T-shirty z drukowanym lub haftowanym logo?

Odzież, którą zakładają na co dzień pracownicy, musi być spójna z tym, co przedsiębiorstwo chce przekazać osobom z zewnątrz. Jeśli oferuje ona usługi kojarzące się z prestiżem, to również ubrania z logo marki powinny być eleganckie, utrzymane w stonowanej kolorystyce, a nawet wyróżniać się bardziej wizytowym krojem. W przypadku branż mniej formalnych poleca się klasyczne  drukowane T-shirty firmowe, a tych, które mają kojarzyć się z prestiżem haftowane  koszulki z  nadrukiem typu polo oraz bluzy z haftowanym logo. Również nadruk na koszulce powinien być starannie przemyślany, zarówno gdy chodzi o jego technikę, jak i jego wielkość, kształt i kolorystykę. Musi współgrać z założeniami przedsiębiorstwa dotyczącymi identyfikacji wizualnej.

Jak dobrać rodzaj zdobienia, rodzaj nadruku, rodzaj haftu.

Wybierając rodzaj nadruku, należy kierować się wielkością grafiki, nakładem odzieży czy stopniem skomplikowania wzoru. Nie zawsze T-shirty firmowe muszą mieć duży, kolorowy obrazek na całej klatce piersiowej – często w zupełności wystarcza niewielki element graficzny w lewym górnym rogu, a nawet prosty napis z tyłu koszulki reklamowej. W przypadku dużych, kolorowych i skomplikowanych projektów na dużą skalę lepiej wybrać metody druku na tekstyliach zapewniające oszczędności przy większym nakładzie. Małe, proste własne logo powinno być z kolei wykonane metodą gwarantującą największą trwałość, aby nie straciło ono na czytelności po wielokrotnym praniu.

Mało logo często jest haftowane w przypadku bluz i koszulek polo.

Formularz kontaktowy



    Potrzebujesz pomocy lub chcesz, abyśmy do Ciebie oddzwonili?

    KLIKNIJ
    Strzałka

    Zamów rozmowę

    Odpowiemy na Twoje pytania oraz przekażemy, co jest potrzebne do bezpłatnej wyceny Twojego zamówienia.


      This site is registered on wpml.org as a development site.