Wykorzystywanie odzieży dla pracowników i reprezentantów przedsiębiorstwa jest obecnie bardzo dobrym i chętnie wykorzystywanym sposobem na jej promocję. Pamiętaj, aby zamówić koszulki reklamowe z logo firmy, kładąc nacisk na wysoką jakość nadruku i haftu która przełoży się na jego czytelność.
Koszulki z haftowanym i drukowanym logiem dlaczego?
W przypadku przestrzeni biurowych, w których pracownicy w ciągu dnia mają kontakt jedynie ze sobą nawzajem, nie ma potrzeby organizowania im specjalnych strojów. Jednak w przedsiębiorstwach, w których są oni odpowiedzialni za bezpośrednie reprezentowanie działalności na zewnątrz i kontakt z klientami, przydatny będzie T-shirt z nadrukiem lub bluza z haftowanym logo firmy. To sposób na to, by zapewnić im odzież do noszenia w trakcie pracy, by nie musieli narażać swojej na zniszczenie. Własne koszulki z nadrukiem i bluzy firmowe z haftowanym logo są również ważnym nośnikiem informacji – o profesjonalizmie, prestiżu marki, jej zaangażowaniu w marketing i rozwój.
Czym powinny się charakteryzować bluzy z haftowanym logo i T-shirty z drukowanym lub haftowanym logo?
Odzież, którą zakładają na co dzień pracownicy, musi być spójna z tym, co przedsiębiorstwo chce przekazać osobom z zewnątrz. Jeśli oferuje ona usługi kojarzące się z prestiżem, to również ubrania z logo marki powinny być eleganckie, utrzymane w stonowanej kolorystyce, a nawet wyróżniać się bardziej wizytowym krojem. W przypadku branż mniej formalnych poleca się klasyczne drukowane T-shirty firmowe, a tych, które mają kojarzyć się z prestiżem haftowane koszulki z nadrukiem typu polo oraz bluzy z haftowanym logo. Również nadruk na koszulce powinien być starannie przemyślany, zarówno gdy chodzi o jego technikę, jak i jego wielkość, kształt i kolorystykę. Musi współgrać z założeniami przedsiębiorstwa dotyczącymi identyfikacji wizualnej.
Jak dobrać rodzaj zdobienia, rodzaj nadruku, rodzaj haftu.
Wybierając rodzaj nadruku, należy kierować się wielkością grafiki, nakładem odzieży czy stopniem skomplikowania wzoru. Nie zawsze T-shirty firmowe muszą mieć duży, kolorowy obrazek na całej klatce piersiowej – często w zupełności wystarcza niewielki element graficzny w lewym górnym rogu, a nawet prosty napis z tyłu koszulki reklamowej. W przypadku dużych, kolorowych i skomplikowanych projektów na dużą skalę lepiej wybrać metody druku na tekstyliach zapewniające oszczędności przy większym nakładzie. Małe, proste własne logo powinno być z kolei wykonane metodą gwarantującą największą trwałość, aby nie straciło ono na czytelności po wielokrotnym praniu.
Mało logo często jest haftowane w przypadku bluz i koszulek polo.
Potrzebujesz pomocy lub chcesz, abyśmy do Ciebie oddzwonili?
KLIKNIJ